czech lifestyle blog

sobota 18. prosince 2010

Vienna 2010

..miluji tu atmosféru která tam před Vánocemi panuje,miluji procházky po Vídni kdy vás před omrzlinami rukou chrání jen horký třešňový punč který tisknete v dlaních,miluju zdejší pečené kaštany prodávající se na každém rohu,miluju obrovské sklenené lustry,miluju Vídeňskou vánoční výzdobu,miluji viennerschnitzel,miluji Albertinu,miluju Sacher,miluji těch každoročních pár dní v předvánoční Vídni....zkrátka a dobře Miluji Vídeň!
 svetr topshop,leginy zara,kozacky Nero Giardini
 vrstvy
 back to black
SHARE:

34 komentářů

  1. Jé byla jsem taky včera, Vídeň je překrásná-výzdoba, kavárny, Picasso, stovky Čechů a slevy ;)! Hrozně se mi líbí ta fotka(y) "vrstvy"! :D

    OdpovědětVymazat
  2. ach, ta sukně je nádherná! Vídeň ti závidím, u mě teď vůbec nepřipadá v úvahu někam jet - není čas :(

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, mám chuť na sacher a ta sukě je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Viden je super a tvoje fotodokumentace taky!!

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný fotky!
    a nevím jak ostatní, ale já jsem zvědavá na vánoční dárek!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky- Vianočné trhy vo Viedni sú krásne a ty máš ako vždy niečo krásne na sebe :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou krááásný fotky! A plno luxusu, yeah :) !!! Je super, že jsi si to užila! Taky Vídeň miluju :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak to jsem zvědavá, co se skrývá v pytlících Prada :)
    a krásné fotky...já se bohužel letos do Vídně nedostala :((

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to se nám potom určo pochlub co jsi dostala od Prady:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Forever21 ve Vídni? no tak to se teda opravdu těším! :)

    OdpovědětVymazat
  11. uuuuh,ta sukně je uzasna...a ten tvuj svetr z topshopu taky!♥

    OdpovědětVymazat
  12. juuu už aby bylo po vánocích, chci vidět, co je to za dárek :D
    Pája

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tímhle postem jsi mi udělala děsnou radost, jak já miluju Vídeň!

    OdpovědětVymazat
  14. óch! uplně si mě natěšila..ve středu 22.12 jedu..těším se jak malá! Krásný fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  15. achhh fakt nádherný fotky :))) a ta tvoje sukýnka ... vypadáš jako baletka :)))) úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím! Vídeň je úžasná, miluju pečené kaštany a svařák a nemůžu uvěřit, že(aspoň) tam konečně bude Forever 21!

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělé fotky a už se těším až se nám pochlubíš tím dárečkem!

    OdpovědětVymazat
  18. waaw, milujem tvoje fotky, vianočná Viedeň je úžasná a Mariahilfestrasse este viac :-) tie leginy zo Zary a sveter z Topshop je uplne najviac :-)

    OdpovědětVymazat
  19. suhlasim, Vianocna Vieden je dokonala!
    A super luxusny nakup ;)

    OdpovědětVymazat
  20. nádherný fotky! strašně ti to sluší: -)

    OdpovědětVymazat
  21. krása, tá výzdoba tam je nádherná ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Muzu se te zeptat ( sice trochu mimo fashion,a le opravdu me to zajima :), jaka je ta vystava Picassa? Slysela jsem dost ruzne ohlasy, tak vaham, jestli se tam vypravit nebo ne...Predem dekuji.
    PS: Super sukne, tobe slusi, kdysi sem si ji zkousela a vypadala sem jako spatny bonbon.

    OdpovědětVymazat
  23. uplny suhlas :) esteze sa tam v utorok chystam :)

    OdpovědětVymazat
  24. júúúúú, úplne milujem tvoje fotky z Viedne ! ♥

    OdpovědětVymazat
  25. to je nahodicka. chystam se do Vidne na silvestra. moc uvitam jakekoliv tipy na nakupy/prohlidky mesta, jelikoz pro me to bude Vindove poprve :D

    Krasne fotky!

    OdpovědětVymazat
  26. tak ten černej svetr je super, přesně takovej střih shánim!
    luckapucka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. krásné fotky! a nádherný vánoční dárek!! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nevíš, kdy přesně mají to F21 otevírat? Jedu do Vídně, tak jestli se mám těšit nebo ne :))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!

Blogger Template Created by pipdig